articles

articles

תריסים ונציאניים – למה כדאי

בגלל הפשטות והאלגנטיות שלהם, תריסים ונציאנים מככבים לא רק במשרדים, לשם בעצם הם היו מיועדים מלכתחילה, אלא גם בבתים בעיקר אלה שהסגנון השולט בהם הוא סגנון מודרני.

סגנון מודרני מאופיין בקווים ישרים, באלגנטיות ובסולידיות, וזה בדיוק המראה שתריסים ונציאנים משדרים.

יש גם תריס ונציאני בתוך חלון שזו המצאה בלעדית של חברת אינגלס, כאשר התריס נמצא בין שני חלונות "ונציאני סנדביץ').

היתרון של חלון עם תריס ונציאני הוא בכך שלא צריך לנקות אותו, כי הוא לא מתלכלך, הוא ניתן לפתיחה או לסגירה לפי הצורך ואם משתמשים למשל בתריסים ונציאנים בכל חלונות הסלון למשל, לא צריך לנקות תריסים. תחשבו כמה חיסכון זה.

השפעת איכות תריסים ונציאניים על מסעדה?

הרבה מסעדות ממוקמות במקום נפלא, רק שבקיץ הן שטופות שמש ואם הבעלים לא יעשה משהו כיד ליצור צל, לא יגיעו למסעדה הזו.

אחד מסוגי ההצללה הנכונים למקום כמו מסעדה זה תריסים ונציאנים. הם משדרים אלגנטיות, ניתן להשיג אותם בכל מיני צבעים והם מתאימים לכל מיני סגנונות עיצוב.

אם הולכים על תריסים ונצינאים בתוך חלון, יוצרים מצב שהחלונות כל הזמן יהיו נקיים, התריס לא יתלכלך, כי הוא בתוך החלון ויושבי המסעדה לא יתפסו אותה עם תריס מלא אבק…

בית פרטי עם תריסים ונציאנים

לפני כשני עשורים החל גל היישוב הכפרי הגדול בארץ. עד אז רוב התושבים במדינה (למעט בני הקיבוצים והמושבים) היו גרים בבניינים (ולמעט שכונות כמו כפר שמריהו, צהלה ועוד).

הקמתם של ישובים כמו שוהם, מודיעין, רעות ומכבים הציבה מפת נדל"ן שונה. תאום נבנו המון ישובים עם בתים צמודי קרקע במראה כפרי, עם גינה, עם חלונות אל הנוף וכל אלה דורשים תריסים ונציאנים במיוחד תריסים חשמליים ונציאנים.

כאשר מדובר על המון תריסים בבית כמו למשל בחדר אורחים שיש לו יציאה לגינה, כמובן שהאפשרות של תריס ונציאני בתוך חלון היא מוצלחת מאוד משום שדווקא החלונות הללו שפונים לגינה, מועדים הכי הרבה לפורענות של אבק. לכן אין שם תריסים שיהיה עליהם אבק, התריסים הם בתוך החלונות ולכן זוהי המלצה גורפת שחלונות חדר אורחים בבית על אדמה, חייבים תריסים ונציאנים שאפשר לבחור אותם בצבע ובגוון שמתאים ללוק הכללי של הבית.

תריסים ונציאנים בתוך חלונות יחסכו הרבה מאוד כסף לעוזרת שתנקה את התריסים והרבה מאוד בריאות בכך שהם יעצרו בעצם את כל האבק שעלול להיכנס הביתה דרך הגינה. יש גם תריס בתוך חלון כמובן, תריס בתוך חלון מחיר ללא תחרות מבית אינגלאס יכול להיות הבחירה הטובה ביותר בשבילכם.

תריסים ונציאנים וגינה

לכל גינה יש את הסגנון שלה. יש כל מיני סוגי גינות ולכן את התריסים הונציאנים שרוצים להתקין על חלון חדר האורחים, אפשר להתאים לצבע שיתאים לפרחים בגינה. יש כל מיני פרחים עונתיים ויש גם פריחות נהדרות וללכת למשל על תריסים ונציאניים לבנים או בצבע קרם שיעמדו בתוך החלונות מול גינה פורחת וצבעונית, יכולה להיות החלטה עיצובית נהדרת.

תריסים ונציאנים עשויים מרפרפת של פלסטיק, הם יפים, נוחים יש בהם דיוק וגם הרבה סגנון. הם מאוד מודרניים ומככבים היום בהרבה מאוד בתים בכל מיני סגנונות, כאשר אפשר לקבל אותם בכל צבע ובכל דגם, ובכל צפיפות, השאלה היא מה רוצים ואיזה סוג של חלונות יש לכם. האם יש שם שמש והאם נוח לכם הצבע של תריסים ונציאנים שבחרתם בעיניים.

שתפו מאמר זה

מתעניניים בתריס ונציאני

למידע נוסף צרו איתנו קשר

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    נושא

    הודעה

    more articles

    more articles

    מאמרים נוספים

    מאמרים נוספים