articles

articles

תריס ונציאני
מינימום תריסים במקסימום תועלת

תריס ונציאני מתאים בדרך כלל למשרדים, חברות וגם למקומות כמו בתי קפה, מסעדות ועוד.

במקומות כאלה רצוי שלא יהיו וילונות שעשויים מבד, משום שהם עלולים לספוח אבק, ולכן תריסים ונציאנים הם הפיתרון המעולה לכל חלל שרוצה להיראות אסתטי והדבר האחרון שהוא צריך זה וילונות למשל.

תריסים ונציאנים משדרים יוקרה ויחד עם זה, משום שהם מאוד מינימליסטיים הם משדרים ניקיון ואסתטיקה ובדרך כלל מוסיפים המון יוקרה לכל מקום בו הם תלויים.

מהו הגוון האהוב עליכם?

פלטת הצבעים של התריסים הונציאנים כמו גם מנגנוני ההפעלה שלהם הם רחבים מאוד. ניתן למצוא תריס ונציאני בצבעים חזקים או פסטליים עם מנגנון של חוט או בלי, תריסים ידניים או תריסים חשמליים ואין סוף של שילובים שאתם יכולים לעשות.

אתם יכולים לקבל עצה ממעצב פנים או אדריכל פנים לגבי עיצוב המשרד שלכם, ובהתאם ללכת על כל צבע שמתכתב נכון עם שאר הבחירה העיצובית של המשרד.

זכרו כי מראה המשרד שלכם מעיד עליכם ועל הטעם האישי שלכם. חשוב מאוד גם מלבד בחירה של תריסים ונציאנים לעשות בחירת נוספות של עיצוב שמוצא חן בעיניכם.

תריסים ונציאנים למשרד

משרד ולא חשוב של מי, הוא חלון הראווה של בעליו. עורך דין, אדריכל, רואה חשבון, חברת הייטק כולם מקפידים ליצור סביבת עבודה נוחה, נעימה ואסתטית למראה. סביבת עבודה כזו משפיעה על הלך הרוח בעבודה וגם על הביצועים מסתבר.

תריס ונציאני במראה שלו הכי מתאים לתחום עיצוב המשרדים. הוא לא עשוי מבד או אריג אלא מפוליסטירן מוקצף או מאלומיניום וכאמור משדר יוקרה ונקיות.

יוקרה זה אחד האלמנטים שהכי חשוב לכל בעל משרד לייצר במשרד שלו. הוא רוצה שהלקוחות שלו ידעו שהם הגיעו למישהו בעל שיעור קומה, רמה ומקצועי לחלוטין ובמובן הזה משרד הוא כמו כרטיס הביקור של בעל המקצוע.

תריס ונציאני – לפעמים דורש תיקון

הזנחה של תיקון תריסים ונציאנים במשרד עלולה בהחלט לעשות רושם רע מאוד על לקוחות שנכנסים למשרד כזה, ורואים את החוט של התריס הונצינאי מתדלדל או שהתריס תקוע, לא עולה ולא יורד ובמשך כל פגישת העבודה, השמש חודרת לעיניים ומסנוורת את כולם. לא מכובד, לא מקצועי ובהחלט מעיד על בעל המשרד.

לכן אם יש לכם במשרד סוג זה של תריסים, דאגו לתקן אותם אם הם זקוקים לתיקון ועשו את זה בזמן כדי שאם למשל יש לכם ישיבה חשובה, היא תיעשה כאשר הם מתוקנים ומשדרים ניקיון ואסתטיקה.

שתפו מאמר זה

מתעניניים בתריס ונציאני

למידע נוסף צרו איתנו קשר

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    נושא

    הודעה

    more articles

    more articles

    מאמרים נוספים

    מאמרים נוספים