articles

articles

מה זה תריסים חשמליים איכותיים?!

מנהל חברה של תריסים חשמליים אומר שכמו בכל תחום יש תריסים חשמליים איכותיים ויש תריסים ברמה מאוד נמוכה. כאשר הוא מוזמן לתקן תריסים חשמליים, הוא נתקל בתריסים חשמליים מאיכות ירודה שעשויים משלבי פח מוקצף ובהם יש את הכי הרבה תקלות. תריסים חשמליים טובים עשויים מאלומיניום, אינם נשברים בקלות וגם הקלקול שלהם בדרך כלל דורש החלפת הרצועות בין המנוע לתריס. מחזיקי התריס הכי טובים לשימוש הם אלה העשויים מאוקולון או נירוסטה. הם אינם פוגעים בצבע התריס ועמידים להרבה מאוד שנים. כמו בתהליך מיתוג עסקי של חברה, הבחירה הראשונה היא החשובה ביותר.

תריסים חשמליים- בעל מקצוע עם ידי זהב

כל מתקן של תריסים חשמליים יודע שצריך להתייחס בצורה עדינה מאוד לתריסים חשמליים. בתריסים חשמליים יש לפעמים תקלות כמו תריס שלא עוצר, לא נפתח, תקוע, נעצר, עם קצר חשמלי, נפל, נקרע ועוד. במקרים כאלה צריך להזמין מתקן של תריסים חשמליים ובעדינות רבה הוא צריך לנסות לפתור את הבעיה.

תריס חשמלי הוא מוצר עדין והוא דורש המון סבלנות. מתקני תריסים חשמליים יודעים את זה ומתנהגים בהתאם.

תריסים חשמליים מתקלקלים לפעמים

כל דבר שהוא חשמלי הוא מתקלקל לפעמים וכך גם תריסים חשמליים. רבו התקלות הן בדרך כלל בקטע של פתיחה או סגירה, פתאום משהו נתקע והתריסים החשמליים לא זזים, נפלו, נתקעו באמצע הדרך ועוד.

יש קלקולים שהם רק בחלק של תריסים חשמליים ואז מתקנים את השלבים הללו. יש קלקולים שנוגעים למנגנון ולחשמל של התריס. הרבה פעמים קצר חשמלי למשל זה בגלל שלבים שהתערבבו בחוטי החשמל.

פעמים רבות גישת הסבלנות והעדינות מוכיחות את עצמן כגישה הכי נכונה במקרה של תיקון תריסים חשמליים.

תריסים חשמליים – התפתחות טכנולוגית

בהתחלה היו אלה תריסים חשמליים שגרמו לנו להתפעל מכך, שאנחנו לא צריכים לקום מהמקום ולסגור או לפתוח אותם.

אחר כך עם התפתחויות טכנולוגיות נוספות, הסתבר כי אנחנו יכולים עם האפליקציה לפתוח תריסים חשמליים, להפעיל את שואב האבק, מכונת כביסה ועוד. החשמל התחיל לנהל לנו את החיים ואולי לא החשמל הוא, אלא הטכנולוגיה.

ההיי לייט של הטכנולוגיה הוא מה שנקרא היום בית חכם. מדובר על שליטה ותפעול ממושב של כל מערכת הבית באמצעות מפעילים מבוקרים, חיישנים, ברזים ועוד.

כדי להמחיש בקטן מה זה בית חכם, כמה פעמים מצאתם את עצמכם מול ברז שרק בתנועת יד כלשהי הוא נפתח ומזרים מים (כמה פעמים עמדנו מול ברזים כאלה ולא ידענו מה צריך לעשות), כי ברזים חכמים ובית חכם בכלל זה משהו מאוד מפתיע, וזה כלום לעומת תריסים חשמליים, הם נתנו רק את יריית הפתיחה.

שלט לטלוויזיה ותריסים חשמליים

תריסים חשמליים היו השלב הבא אחרי שלא קמנו כדי להפעיל את הטלוויזיה. פשוט ישבנו במקומנו וסגרנו ופתחנו את הטלוויזיה, כך נחסכה מאתנו קימה וזה לגמרי עניין של פינוק. תארו לעצמכם שעל כל ערוץ שהיינו רוצים להחליף, היינו צריכים לקום.

זה גם הרעיון העומד מאחורי תריסים חשמליים. זה קטע של פינוק למה צריך לקום כל פעם שרוצים לסגור או לפתוח את התריסים בגלל כיוון השמש, פשוט מאוד קמים פעם אחת לוחצים על המתג והכול בסדר.

כדי לדעת לבחור נכון תריסים חשמליים, תריסים ונציאנים עם מנגנון חשמלי, חשוב להבין בסוגי המנגנונים הקיימים ולבחור את האיכות הכי גבוהה.

שתפו מאמר זה

מתעניניים בתריס ונציאני

למידע נוסף צרו איתנו קשר

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    נושא

    הודעה

    more articles

    more articles

    מאמרים נוספים

    מאמרים נוספים