articles

articles

צלון חשמלי בפיתוח בלעדי

הנוכחות, היופי והצל שמשרה צלון חשמלי בכל מקום בו הוא מותקן, הפכו אותו לבחירה של מעצבי הפנים, אדריכלים וכל מי שרוצה שהחלונות שלו יראו יוקרתיים ומודרניים.
חברת אינגלאס פיתחה מערכות הצללה חשמליות המיועדות לשוק הפרטי ולשוק המוסדי.
מערכות ההצללה הללו מככבות בהרבה מאוד פרויקטים חדשניים ששמים דגש על עיצוב הפנים ברמה וסגנון מודרניים.
מערכת ההצללה הוונציאנית, היא פרי פיתוח של חברת אין גלאס, והיא אינה תלויה בארגז תריס או במערכת גלילה. התריס כבר מובנה בתוך הזכוכית וחוסך את הארגז המכוער…יש לומר שעלול לקלקל כל עיצוב פנים.
בגלל שהתריס מובנה כבר בתוך הזכוכית, המוצר אינו ניזוק או מתלכלך ואף יוצר בידוד תרמי ואקוסטי.

שמים לב לחלונות- צלון חשמלי

תחום העיצוב גם של בתים וגם של משרדים, התפתח מאוד בשנים האחרונות. אם בעבר ההתייחסות לחלונות הייתה שפשוט צריך לכסות אותם במשהו, היום יש התייחסות הרבה יותר עניינית ומעוצבת. כלומר- לא מניחים סתם משהו על החלונות אלא זה חייב להתאים לעיצוב הפנים הכללי במקום. בין אם מדובר בדירת מגורים או במשרד.

במשרד הנוכחות של כל פריט חשובה לעין ערוך משום שלקוחות עד כמה שזה לא מורגש, מתרשמים ושמים לב למה שקורה במשרדים, והרבה פעמים שופטים את בעלי המשרדים הללו לפי מצב המשרדים שלהם.

כאשר מדובר במשרדים של אנשים העוסקים במקצועות של עיצוב, המראה של המשרד שלהם חשוב פי כמה וכמה, כי זה מעיד על היכולת שלהם בעיצוב. אם הם מסוגלים לעצב לעצמם יפה, הם בוודאי גם יכולים לעצב לנו, זו דרך המחשבה של הלקוחות.

צלון חשמלי- פתרון הצללה יוקרתי

צלון חשמלי שנפתח ונסגר בלחיצה על כפתור, הוא המילה האחרונה בתחום הצלונים, הדבר הכי יפה, הכי אלגנטי והכי יוקרתי שמתאים לכל משרד בכל רמה.

אם למשל יש לכם משרד באחד מהמגדלים הגבוהים בתל אביב שהמעטפת החיצונים שלהם הם קירות מסך, אבל אתם לא ממש רוצים לראות כל רגע את הנוף מקומה 17, כל מה שעליכם לעשות זה לרכוש צלון חשמלי בצבע ובמרקם שנוחים ומתאימים לכם והנה היוקרה חוגגת.

אתם יכולים בלחיצת כפתור לפתוח ולסגור את הצלון הזה. הוא לא צריך שום ארגז אחסון ושום פריט מיותר, יש בו קווים נקיים ומודרניים ולכן הוא בחירה של הרבה מאוד משרדים יוקרתיים.

היום אין דבר כזה וילונות מבד למשרדים, בדרך כלל הדרישות לפתרונות הצללה במשרדים הוא לעשות צל ולא לאפשר לאור ולחום של השמש לחדור פניה. לכן צלון חשמלי ואלגנטי הוא הפתרון הכי אידיאלי במצב הזה, שמאפשר מצד אחד גם אטימה של אור מסנוור ויוצר אווירה נעימה ומצד שני מוסיף לקו האלגנטי והמודרני של המשרד.

צלון חשמלי- סגנון מודרני

יש כמה וכמה סגנונות עיצוב מובילים בעולם. חלקם מתאים לבתים וחלקם מתאים למשרדים. הסגנון הכפרי למשל חוגג בהרבה מאוד בתים ובעיקר במטבחים, זה הסגנון המוביל למטבחים.

הסגנון הקלאסי מערב ריהוט כבד שנראה עתיק (או שהוא עתיק באמת). הסגנון הטוסקני הוא משהו בין כפרי לקלאסי, ויש את הסגנון המודרני ואת סגנון ההיי טק ולשניהם הפריט הכי אידיאלי על החלון זה צלון חשמלי.

סגנון מודרני הוא סגנון עיצוב נקי ומינימליסטי, של פריטים בקווים ישרים. כל הסגנון הזה צועק יוקרה וחדשנות ולכן במובן הזה צלון חשמלי זה הדבר הכי אידיאלי כפתרון על החלונות ואין דבר יותר מודרני מזה.

מאמר זה נכתב ע"י אינגלאס – תריס ונציאני לבית שלך!

שתפו מאמר זה

מתעניניים בתריס ונציאני

למידע נוסף צרו איתנו קשר

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    נושא

    הודעה

    more articles

    more articles

    מאמרים נוספים

    מאמרים נוספים