articles

articles

תריסים ונציאנים – פתרון יפה!

לפני 20 שנה בערך התרחשה בארץ, מהפכת הבנייה הכפרית אשר ממנה הוקמו יישובים כמו: מודיעין, רעות, מכבים וכן ישובים כפריים בצפון.

הבנייה הכפרית הזון שינתה לחלוטין את כל הנושא של עיצוב הבית. אם בעבר לא היו בתים על קרקע במסות אדירות, לבד ממושבים, קיבוצים וישובים כמו סביון ורמת השרון, הרי שפתאום צצו בפריפריה המון בתים פרטיים שנזקקו לעיצוב פנים שונה וגם האדריכלות השפיעה על עיצוב הפנים.

פתאום יש בתים עם חלונות גדולים והם זקוקים לפתרון של הצללה אבל שיהיה גם יפה. ואין כמו תריסים ונציאנים על חלונות כדי לספק גם את התאורה הנכונה, גם לווסת אותה בשעת הצורך וגם להתאים אותה לסגנון ולצבעים של הבית. כדאי מאוד להשקיע בווילונות איכותיים שיראו טוב, כי זה איך שהבית שלכם יראה. קצת כמו חברה שבוחרת משרד פרסום שיעשה לה תהליך מיתוג כדי שהיא תוצג בצורה הכי טובה שאפשר.

נוף יפה אבל מסנוור – הפתרון תריס ונציאני!

החיים בבית על קרקע, מזמינים את הנוף להיכנס פנימה, אבל עד כמה שהנוף יפה כשהשמש זורחת לכם לתוך הבית, זה גם מחמם אותו ובקיץ זה סיוט, וזה גם מסנוור ולכן צריך לתלות על החלונות משהו שיעצור את ההסתנוורות הזו וכלן תריסים ונציאנים מושלמים לזה.

אפשר בהחלט להזמין תריסים ונציאנים לתלייה על כל חלון ובכל גודל שרוצים. אפשר לבחון כמובן בגודל של כל תריס, בצבע ובגוון שרוצים ובאיכות בלתי מתפשרת.

יש מערכת שלמה של תריס ונציאני מובנה בתוך חלון כפול. הוא סגור באופן הרמטי בתוך החלון עם יכולת לשחק עם הרווחים.

הפרופיל עליו מותקנים תריסים ונציאנים מותאם למקובלים והסטנדרטים בשוק של החברות המובילות.

לא רוצים לראות את השכנים

הבנייה הצפופה בארץ, יצרה מציאות בה תריסים ונציאנים לא משמשים רק להאפלה ועצירה של אור מסנוור לתוך הבית, אלא שהם גם יוצרים את הפרטיות הדרושה בתוך הבית. אנשים לא רוצים להיות גלויים בחייהם מול השכנים, ולכן אם אתם מתגוררים ממש בסמוך לשכנים, תריסים ונציאנים הם פתרון מעולה להצללה וגם לאיטום.

יש להדגיש כי האור שכן חודר דרך שלבי התריסים הוא מינורי ויחד עם זאת עושה את הרושם של תאורה מעוצבת ונעימה לעין.

תריסים ונציאנים יכולים להתאים לכל סגנון של בית, כאשר כמובן יש לבחור בצבע, בדגם ובחומר שמתכתב נכון עם הסגנון של הבית שלכם.

תריסים ונציאנים הם מוצר מאוד סולידי אבל מרתק. יש להם נוכחות והקווים הישרים שלהם יכולים לשבור סגנון קלאסי מעוגל אבל גם לשרת סגנון עיצוב מודרני. תריסים וניציאנים הם כמו מתנות לחג, נהדר לראות אותם ותמיד הם מוסיפים משהו חדש.

תריסים ונציאנים- לשחק עם השלבים!

עצם העובדה כי השמש זורחת במזרח ושוקעת במערב, מחייב לפתור את בעיית ההצללה בבית ע"י תריסים ונציאנים שהשלבים שלהם יכולים להתכוון לפי הכוונות שלכם. כאשר יש שמש רבה אפשר לסגור תריסים ונציאנים לגמרי וכאשר השמש שוקעת או עומדת לשקוע, אפשר כבר לפתוח קצת

שלבים ואז יש דווקא אור מאוד מעניין שחודר פנימה משהו בין צהוב לכתום.

הפתרונות הטכנולוגיים היום של חלונות חשמליים, מושלמים עבור תריסים ונציאנים שצריכים להיסגר ולהיפתח בהתאמה לצרכים שלכם.

מאמר זה נכתב ע"י אינגלאס – תריסים ונציאנים לבית

שתפו מאמר זה

מתעניניים בתריס ונציאני

למידע נוסף צרו איתנו קשר

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    נושא

    הודעה

    more articles

    more articles

    מאמרים נוספים

    מאמרים נוספים