articles

articles

סוגי תריסים ונציאנים

תריסים ונציאנים קיבלו את שמם כנראה מצילומים של האימפריה הרומית… בכל מקרה הם הכי פופולריים ומבוקשים היום בכל בית, פינת עבודה, משרד, מטבח, בית קפה ומסעדה.
הם משדרים נינוחות, פשוטים אבל איכותיים ויכולים ליצור צל ולהכניס אווירה לכל חלל.
יש שני סוגים של תריסים ונציאנים. יש העשויים מפולסטירן מוקצף ויש העשויים משלבי אלומיניום.
הם משווקים בארבע מידות של שלבים בגוונים ומרקמים שונים. הם יכולים להיות מתופעלים ידנית או חשמלית ולכן מתאימים גם לבית חכם.
יש וילונות ונציאניים עם מנגנון חוט, יש העשויים אלומיניום, עם מנגנון מג'יק וונד, תריסים ונציאנים דמויי עץ, עם מנגנון סלידר ללא חוטים גלויים, תריסים ונציאנים בסגנון עתיק מופעלים ע"י שלט ועוד.

תריסים ונציאנים בסגנון עתיק

יש אנשים שאוהבים מאוד בית בסגנון עתיק ולהם צריך להתאים תריסים ונציאנים בסגנון עתיק.

מהו מראה עתיק? מראה עתיק נראה ישן, ממש לא חדש והרבה פעמים משקיעים בלקנות את המראה הזה. זה יכול להיות מרקם משופשף או מאוד בסיסי שנראה כאילו מצאו את התריסים התריסים הונציאנים האלה עכשיו בטבע… ובכל אופן המראה כולו נראה עתיק ומסתדר מצויין עם בית בסגנון קלאסי שזה בית שאוהב את הכול חום, עתיק ועם פיתוחים.

דבר נוסף מלבד תריסים ונציאנים בסגנון עתיק בבית כזה, הם כמובן רהיטים עם פיתוחים, וילונות כבדי משקל ומראה משל הגעת עכשיו לטירה של אצילים באירופה…

תריסים ונציאנים "נקיים מחוטים"

פעם לא היו שמים לב לזה. צינורות המזגן היו חשופים, כל הצנרת החוטים ועוד היו עוברים על התקרה, הרצפה ובכל הבית. היום אנשים לא אוהבים "קצוות", הם רוצים מראה נקי, ויש שיזמינו תריסים ונציאנים בלי חוט, או עם מנגנון הפעלה של תריסים חשמליים, העיקר שיהיה להם מראה אסתטי, נקי וחדש.

יש תריסים ונציאנים עם מנגנונים שלא משאירים שום חוט ושום דבר גלוי ובעיקר בבית בסגנון מודרני אנשים מעדיפים להזמין תריסים ונציאנים מהסוג הזה.

תריסים ונציאנים מאלומיניום!

כמו שיש הרבה אנשים שאוהבים בית בסגנון עתיק, שמשדר יוקרה. כך יש אנשים שאוהבים בית בסגנון הייטק וזה הולך עם חומרים בסיסיים כמו אלומיניום ועוד.

אלומיניום הוא חומר קלאסי של מראה הייטק. גם משטח המטבח יהיה מנירוסטה, וגם התנור. סגנון ההייטק מקביל לסגנון המטאלי וזה אומר נירוסטה, אלומיניום ועוד.

זהו סגנון מתכתי שמשדר המון ניקיון ואסתטיקה, קווים ישרים בלי יותר מדי עניינים. הכול מאוד פשוט ומאוד תכליתי. יש יותר מקום לפונקציונליות מאשר ליופי. הדגש הוא על אבזור ורכישת תריסים ונציאנים מאלומיניום למשל כי צריך תריסים ונציאנים ולא רק כי זה מתכתב נכון עם הסגנון. לתריסים ונציאנים עם אלומינים מחירים שונים. תלוי בגודל והאיכות התריס.

תריסים ונציאנים מעץ

הסגנון הכפרי הוא סגנון אהוב במיוחד על חובבי הטבע, הסגנון הטוסקני, העץ ותחושת הטבע בבית.
בדרך כלל בבית כזה תריסים ונציאנים מעץ זו התשובה הכי נכונה למראה הכפרי. הם עשויים בצורה מאוד פשוטה אבל הם בהחלט נראים כפריים ומוסיפים השראה ואווירה לכל חלל.
עץ הוא חומר חובה בעיצוב בית בסגנון כפרי. פינת האוכל תהיה מעץ כמו גם המטבח שיהיה עשוי כולו מעץ טעבי, יהיה פרקט עץ וגם תריסים ונציאנים מעץ.

תריסים ונציאנים למטבח

כל החוכמה של תריסים ונציאנים ולא חשוב על איזה מנגנון הם עובדים, זה שאפשר בקלות לפתוח ולסגור אותם כשרוצים ואפשר לשלוט על כמות האור והצל שהם מכניסים לכל חלל. כך למשל אם עומדים במטבח והנה כבר השמש חודרת פנימה אז מיד סוגרים תריסים ונציאנים ועושים צל וכאשר השמש נעלמת אפשר לפתוח אותם שוב.

שתפו מאמר זה

מתעניניים בתריס ונציאני

למידע נוסף צרו איתנו קשר

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    נושא

    הודעה

    more articles

    more articles

    מאמרים נוספים

    מאמרים נוספים