articles

articles

תריס בתוך חלון – שיא היוקרה והחדשנות!

חברת אינגלאס האחראית על פיתוחם של הרבה פתרונות הצללה מודרניים וחדשניים, משיקה מוצר מושלם שמגן על כל חלון ושכולל גם מערכת הצללה, שלא דורשת כל תחזוקה או טיפול מיוחד מהסיבה הפשוטה: זוהי מערכת הצללה המותקנת מראש בתוך החלון עצמו, מוצר חדש שהולך לשנות את התפיסה בכל מה שקשור לנוחות תחזוקת פתרונות הצללה. תריס בתוך חלון לא דורש כלום. הוא חוסך זמן ניקיון ועבודה ועצם היותו ממוקם בתוך החלון עצמו, הופך את המוצר תריס בתוך חלון גם למוצר הגנה, הוא לכאורה "מחסן" את החלון בנוכחות התריס.

תריס בתוך חלון מוצר של עיצוב פנים מושלם!

לצורך החדרת תריס ויציאני בתוך חלון שנקרא גם תריס בתוך חלון, פועלת חברת אינלגאס עם מעצבי פנים ואדריכלים מובילים להחדרת מערת של תריס בתוך חלון לכל פרויקט נדל"ן שווה, כי אין דבר יותר יפה מתריס בתוך חלון בכל בית, גם ליופי, גם כפתרון הצללה וגם כמענה עיצובי.

תריס ונציאני בתוך חלון הוא מוצר מקורי של חברת אינגלאס. הוא כבר מובנה בתוך הזכוכית, הוא לא צריך שום מערכת גלילה מגושמת או ארגז תריס ולכן הוא הבחירה האידיאלית של מעצבי הפנים. ככל שמסתירים יורת צינורות וארגזים ככה זה מתאים יותר לסגנון עיצוב מודרני ומינימליסטי.

הסגירה והנעילה של תריס בתוך חלון, מעוצב בשיא בעדינות. הם ממש בלתי נראים ומינוריים ובכל זאת הם פתרון ההצללה הכי חדשני שקיים.

תריס בתוך חלון בהזמנה מיוחדת

הרבה אנשים בוחרים את הבית שהם רוצים לחיות בו ובכלל זה את החלונות שהם רוצים דרכם לראות את הנוף. חלונות גדולים או הרבה חלונות קטנים הם מגמה מאוד חזקה היום בעיצוב פנים ואדריכלות. אבל אי אפשר לפעמים לחיות עם חלונות שאין עליהם הצללה, כי בכל זאת בשעות מסוימות השמש תחדור פנימה ולכן תריס בתוך כל חלון כזה, הוא הפתרון הכי מושלם להצללה וליופי גם יחד.

תריס בתוך חלון בהזמנה מיוחדת אפשר להזמין כלל גודל של כל חלון ובפלטה רחבה של צבעים. בנוסף לכך שהוא יפה הוא גם משמש פתרון איטום ויוצר אקוסטיקה מעולה.

תריס בתוך חלון חוסך אם לא הבנתם את הצורך בניקוי תריסים שזה הסיוט כמעט של כל מי שיש לו תריסים בבית.

רוצים לדעת עוד?

אתם רוצים לדעת כמה עולה תריס בתוך חלון? הקלידו תריס בתוך חלון מחיר, והגיעו לחברה המקורית של אינגלאס שהיא זו שפיתחה את המוצר המעולה הזה.

באתר החברה תוכלו לקבל עוד חומר על המוצר ועל פתרונות הצללה נוספים.

מאמר זה נכתב ע"י אינגלאס – תריסים ונציאנים לבית

שתפו מאמר זה

מתעניניים בתריס ונציאני

למידע נוסף צרו איתנו קשר

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    נושא

    הודעה

    more articles

    more articles

    מאמרים נוספים

    מאמרים נוספים